Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с обороти,перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с обороти,перката

    Колеги помагайте че ми писна всеки ден нещо и хрумва моята колица. Така нека започна с първият проблем, забелязах и то как няма.. колата не дига градуси седи под 40 градуса , след като я спра перката си върти и охлажда.. така ми се налагаше да я спирам от акомулатора.. 1,2 пъти така и една вечер нещо пак и хрумна да спре и я оставих на сутринта цъкам аз нема никои в къщи въртяла си е цяла нощ ток няма в акомулатора.. заредих го и мъката продължава. Друг проблем паля сутрин оставям я да загрее преди да тръгна гасне ми 1 път паля на ново всичко уж добре тръгвам на 1-ят сфетофар , почва да се клати все едно ще излитаме и оборотите падат трябва да и подавам периодична газ за да не ми изгасне.

  • #2
    Колега,термостата ти е починал.Ако работеше,колата ще си държи температурата и срещу самолетна перка.
    Не съм запознат с нещата при "боксьорчето",но при нашите на термостата има датчик,който подава сигнал към ЕКУ за температурата.Като сдаде багажа,ЕКУ минава в авариен режим и перката е постоянно включена.Мисля си обаче,че при теб проблема е в реле,тъй като работи и при изключен контакт.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:49.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        Значи при всички полужения сменям термостат.А за тресененето имате ли идея от какво може да е и дали мога да го оправя сам че нямам пари за майстори в този момент точно...

        Comment


        • #5
          колега, ако перката ти не спира да се върти след като изключиш двигателя или въобще не спира, първо смени релетата на 1-ва и 2-ра степен щото най-вероятно някое е залепнало. ползвай търсачката, има теми по въпроса. също ще намериш и как се проверява термостата без да се сваля.
          точка

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            колега, ако перката ти не спира да се върти след като изключиш двигателя или въобще не спира, първо смени релетата на 1-ва и 2-ра степен щото най-вероятно някое е залепнало. ползвай търсачката, има теми по въпроса. също ще намериш и как се проверява термостата без да се сваля.
            Не, че съм много компетентен по въпроса но и на мен ми се струва, че проблемът е свързан с реле Големи мизерии могат да предизвикат тия релета, мойта кола преди време не палеше и сума пари набутах за ремонти и нищо не помагаше и накрая проблема се оказа изгоряло реле за 3 лв. (за което в Динекспрес ми искаха 50 лв. понеже видиш ли това било главното реле и с никакво друго нямало да стане)!
            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

            Comment


            • #7
              Мерси колеги ще потърсия тема за тези релета,но така или иначе сабирам пари за основни ремонти така , че има ли някъв по практичен вариянт да спра перката без да спирам тока в колта на всяко слизане, един колега от работата ми каза да спра перката от няква букса т.н ако я спра от там да не се случи някоя друга поразия.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nikoga Покажи съобщение
                Мерси колеги ще потърсия тема за тези релета,но така или иначе сабирам пари за основни ремонти така , че има ли някъв по практичен вариянт да спра перката без да спирам тока в колта на всяко слизане, един колега от работата ми каза да спра перката от няква букса т.н ако я спра от там да не се случи някоя друга поразия.
                Колега, автореле в магазин за ел. елементи е 3 лв. - направо си купи едно и го смени. Виж в ръководството за твоя модел къде точно се намира релето за перката. При мен са под едно капаче до акумулатора.
                Last edited by Nyte; d.m.y г., 15:09.
                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                Comment


                • #9
                  Намери шибаното реле и го смени!
                  А термостата,както казаха хорово всички,си е за смяна!

                  Едит:Като намериш релето,ако не е от него,което е малко вероятно,ще си я изключваш от там перката.Дано Ванката не е зъл пророк и някоя пакостна ръчичка да е бъркала.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    колеги някои снимка да ми даде на това реле ?

                    Comment


                    • #11
                      А относно оборотите и аз го имах този проблем на боксерчето , при мен когато почваше да друса и да падат оборотите светваше и лампата на инжекцията на таблото.Проблема го реших с почистване на дебитомера със спреиче от аутоплуса
                      Alfa 146 1.7 16v Boxer - for Sound
                      Alfa 146 2.0 16v ti - for Speed

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nikoga Покажи съобщение
                        колеги някои снимка да ми даде на това реле ?
                        Отляво на акумулатора има 2 релета - червено и черно реле. Червеното е главното при мен, а черното - това за бензиновата помпа. Пред акумулатора също под капачето има още едно - при мен то е за перката. Същото е като това за бензиновата помпа, само дето не съм го снимал, че тогава ме интересуваше това за бензиновата помпа.

                        (Щракваш изображението за по-голяма резолюция)


                        Last edited by Nyte; d.m.y г., 23:05.
                        Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                        Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                        Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                        Comment


                        • #13
                          само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.
                            Да, ясно. Ама малко от малко да се ориентира колегата какво и къде да търси. Затова и в предния post му бях казал да търси в документацията за неговия двигател къде точно му се намира неговото реле
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                            Comment


                            • #15
                              мерси колега че се опита да ме орентираш.



                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.
                              има клматик колега

                              Comment

                              Working...
                              X